شناخت و بررسی فراماسونری و شیطان پرستی

شناخت و بررسی فراماسونری و شیطان پرستی
با امکان دانلود مستندهای فراماسونری وشیطان پرستی
نويسندگان

در اینجاست صبر و ایمان مقدسین. و دیدم وحش دیگرى را كه از زمین بالا مى آید و دو شاخ مثل شاخهاى بره داشت و مانند اژدها تكلم مى نمود. و با تمام قدرت وحش نخست در حضور وى عمل مى كند و زمین و سكنه آن را بر این وا مى دارد كه وحش نخست را كه از زخم مهلك شفا یافت بپرستید. و معجزات عظیمه به عمل مى آورد تا آتش را نیز از آسمان در حضور مردم به زمین فرود آورد. و ساكنان زمین را گمراه مى كند به آن معجزاتى كه به وى داده شد كه آنها را در حضور وحش بنماید و به ساكنان زمین مى گوید كه صورتى را از آن وحش كه بعد از خوردن زخم شمشیر زیست نمود بسازند و به وى داده شد كه آن صورت وحش را روح بخشد تا كه صورت وحش سخن گوید و چنان كند كه هر كه صورت وحش را پرستش نكند، كشته گردد. و همه را از كبیر و صغیر و دولتمند و فقیر و غلام و آزاد بر این وا مى دارد كه بر دست راست یا بر پیشانى خود نشانى گذارند. و اینكه هیچ كس خرید و فروش نتواند كرد جز كسى كه نشان یعنى اسم یا عدد اسم وحش را داشته باشد. در اینجا حكمت است پس هر كه فهم دارد عدد وحش را بشمارد زیرا كه عدد انسان است و عددش ششصد و شصت و شش است. (9)

مفسران مسیحى همواره براى شناسایى وحش كتاب مكاشفه تلاش كرده و افرادى را نشان داده اند كه نرون، قیصر آزاردهنده مسیحیان مناسبترین آنهاست. تركیب عبرى «نرون قسر» (یعنى «نرون قیصر») به حساب ابجد با666 برابر است. برخى از تفسیرهاى دیگر عدد666 در ادامه مقاله خواهد آمد.

در همه پیشگوییهاى مربوط به آخرالزمان خبرهاى وحشتناك و نگران كننده اى وجود دارد. وصف این فتنه ها در هودیت به گونه اى بود كه در گذشته برخى از بزرگان یهود از ترس مقدمات ظهور موعود آخرالزمان، دعا مى كردند خدا ظهور را در عصر آنان قرار ندهد! (10) درمیسحیت گفته مى شود در آخرالزمان هنگامى كه شیطان آزادى مجدد به دست مى آورد، آشوب و ناامنى جهان را فرامى گیرد و ستمكارانى ظاهر مى شوند و جنگهاى خونینى در سراسر جهان درمى گیرد. مسلمانان نیز با استفاده از آیه شریفه:

احسب الناس ان یتركوا ان یقولوا آمنا و هم لا یفتنون (11)

پیوسته نگران فتنه هاى آخرالزمان بوده اند و اصطلاح «فتنه » از آغاز اسلام در عرف مسلمانان بسیار رواج داشته است. در مجموعه هاى حدیثى قدیم جهان اسلام مانند صحیح بخارى كه در قرن سوم هجرى نوشته شده، بخشى به نام «كتاب الفتن » وجود دارد كه از آشوبهاى آخرالزمان سخن مى گوید. این گونه احادیث «ملاحم » نامیده مى شوند. ملاحم جمع «ملحمة » به معناى جنگ است.

هرمجدون (12)
جایى به نام «هرمجدون » به عنوان میدان جنگ آخرالزمان در كتاب مكاشفه 16:16 آمده است. هرمجدون براى مسیحیان بسیار اهمیت پیدا كرده است و كارشناسان حدس مى زنند كه در سال 2000 بیش از ده میلیون گردشگر به مناسبت ورود به هزاره جدید از این مكان دیدار كنند. دولت غاصب فلسطین نیز در آنجا پاركها و هتلهایى ساخته و شرایط را آماده كرده است. بازار گرم هزاره گرایى میان مسیحیان ساده دل، مبالغ هنگفتى را نصیب صهیونسیتها مى كند.

دجال (13)
«دجال » در زبان عربى به معناى «آب طلا» است و به همین علت، افراد بسیار دروغگو كه باطل را حق جلوه مى دهند، «دجال » نامیده مى شوند. دجال ستمكارى است كه در آخرالزمان مردم را گمراه خواهد كرد و در هر سه دین یهودیت، مسیحیت و اسلام مطرح شده است. گاهى افرادى در هر سه جامعه دینى مى گویند: دجال تولد یافته و زنده است. براى مثال گفته مى شود: حضرت رسول اكرم، صلى الله علیه وآله، وى را دید و فرمود این دجال است كه دنیا را پر از آشوب و فتنه مى كند. نگرانى مردم از دجال بدان اندازه بود كه خلیفه دوم هنگام فتح شام، از علماى اهل كتاب درباره دجال پرسید. نام دجال نزد افراد و جوامع دینى پیوسته مطرح بوده است و برخى از كتابها و فیلمها نام «دجال » را بر خود دارند. «دجال » لقب دغلبازى است كه نزد یهودیان «آرمیلوس » و نزد مسلمانان «صائد بن صید» نامیده مى شود. همچنین در اسلام فردى به نام «سفیانى » مطرح است و گاهى شخص او را نشان داده اند!

برخى از فرقه هاى انجیلى (14) تشكیل دولت اسرائیل را نشانه ظهور عیسى مى دانند و معتقدند براى شتاب دادن به ظهور، باید دست صهیونیستها را باز گذاشت. در مقابل این فرقه ها فرقه هایى هستند كه با این افكار مبارزه مى كنند، مانند Understanding (EMEU) Evangelicals for Middle East یعنى «پیروان انجیل براى فهم مساله خاورمیانه » كه در سال 1986 م. بنیانگذارى شده است. نویسنده اى به نام دنالد واگنر كتابى را در ابطال آن افكار نوشته است. (15)

در جستجوى دجال
از گذشته هاى دور برخى از شخصیتهاى دینى و سیاسى جوامع مسیحى، «دجال » معرفى شده اند; مخصوصا پاپها و پادشاهان اروپا هنگامى كه با یكدیگر اختلاف پیدا مى كردند، این عنوان را به یكدیگر نسبت مى دادند. لوتر پس از آن كه در برابر كلیساى كاتولیك قیام كرد و مورد تكفیر پاپ قرار گرفت، دستگاه پاپى را «دجال » نامید.

اینك چند نمونه از نامزدهاى بى شمار عنوان «دجال » یا «وحش نشاندار666»، آتش افروز و دغلبازى كه مجروح مى شود، ولى از خطر مرگ مى رهد:

- ناپلئون و هیتلر، به خاطر جنگ افروزى;

- میخائیل گورباچف، به خاطر نشان ماه گرفتگى كه بر پیشانى دارد;

- هنرى كیسینجر، وزیر خارجه اسبق امریكا كه یك صهیونیست فریبكار است;

- رنالد ریگان، رئیس جمهور امریكا و طراح «جنگ ستارگان » كه نامهاى 6 حرفى او Reagan) (Ronald Wilson نشان دهنده رمز666 است;

- صدام، به سبب گردنكشى و عدم توجه به خواست جامعه جهانى هنگام اشغال كویت;

- پاپ ژان پل دوم، مخصوصا به خاطر زخمى شدن بر اثر سوء قصدى كه به جان وى شد و رفع خطر مرگ از او;

همچنین برخى از تواناییهاى جدید بشر، مانند شكستن هسته اتم، تسخیر فضا، اختراع ماهواره و طراحى شبكه هاى جهانى كامپیوتر نشانه یك تحول جهانى و ظهور دجال به شمار رفته است.

گروهى نیز گفتند نشان «بار كد» بر بسته بندى اجناس همان «دجال » یا «وحش 666» است; زیرا در كتاب مكاشفه مى خوانیم كه آن وحش همه خرید و فروشها را در اختیار مى گیرد. به توصیه این گروه، باركد را باید نابود كرد. اینك عبارت كتاب مكاشفه یوحنا را مجددا مى آوریم:

هیچ كس خرید و فروش نتواند كرد جز كسى كه نشان یعنى اسم یا عدد اسم وحش را داشته باشد. در اینجا حكمت است پس هر كه فهم دارد عدد وحش را بشمارد زیرا كه عدد انسان است و عددش ششصد و شصت و شش است (16)

 


تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 11 آذر 1391برچسب:666,شیطان پرستی, ] [ 23:16 ] [ محمد سلطانی نژاد ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ را به جهت آشنایی با بخشی از فراماسونری و آخرالزمان درست کرده ام .اگر خواستید با من ارتباط برقرار کنید نظر بدهید یا به آدرس زیر ایمیل ارسال فرمایید. m76ss@yahoo.com
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 8451
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک کردن عنوان وب


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه


کد لوگو حمایتی عید نوروز